Icre de chia


  Reţeta acestor "icre" este foarte simplă, uşoară şi se pregăteşte într-un timp record. Dacă sunteţi ocupaţi şi nu aveţi timp pentru gătit, atunci această reţetă o să vă ajute. Pe lângă faptul că sunt delicioase, "icrele" de chia sunt o alternativă sănătoasă pentru icrele de peşte. 

  Înainte să scriu reţeta, vreau să vă spun câteva informaţii despre seminţele de chia. Acestea conţin: de 5 ori mai mult calciu decât laptele, de 3 ori mai mulţi antioxidanţi decât afinele, de 3 ori mai mult fier decât spanacul, de 2 ori mai multe proteine decât orice alte boabe, seminţe sau nu şi de 2 ori mai mult potasiu decât o banană.

Eu m-am inspirat de aici.




Ingrediente:

+ 75 g. seminţe de chia Sanovita
+ 100 ml. apă
+ 2 linguri ulei vegetal
+ 1 ceapă
+ zeama de la o jumătate de lămâie
+ un praf generos de sare

Mod de preparare:

1. Seminţele de chia se amestecă cu apa, zeama de lămâie şi sarea timp de 5-7 minute, până ce amestecul devine gelatinos şi se încheagă. 

2. Peste seminţele de chia se pune uleiul vegetal, iar apoi ceapa tocată mărunt. 

3. Se omogenizează şi icrele se pot servi. 

4. Poftă Bună!



Comentarii

Postări populare